ברוכים הבאים.ות לפורטל טבעון

האתר פונה לתושבי טבעון, עמק יזרעאל, רמת ישי, יוקנעם והסביבה, ומציג עסקים, לוח מודעות ודרושים. כמו כן, אנו משתדלים לרכז את כל המקומות לאירועים  באזור, לנוחיותכם. מוזמנים לפנות אלינו למייל portaltivon@gmail.com

מחפשים עסקים מהסביבה?

חיפוש

מה אתם מחפשים?

מיזם פורטל טבעון, שואף לחיבור בין תושבי האזור מקרית טבעון, רמת ישי, יוקנעם והסביבה לבין בעלי עסקים מהסביבה, לקידום הכלכלה המקומית.

הכירו בעלי.ות עסקים מקומיים

חשבנו שתשמחו להכיר כל פעם עסק אחר מקרית טבעון והסביבה.
הכלכלה המקומית חשובה לנו מאד. אם את.ה מחפשיםשירות או מוצר,
אין כמו להכיר קצת יותר את מי שעומדים מאחורי העסקים באזור. 
 

האם יש לכם כסף שעובד בשבילכם???

האם יש לכם כסף שעובד בשבילכם??? כל מי שענה את התשובה : "לא", שיתעורר ומהר! הפסח הזה יוצאים מעבדות לחירות.

כתבה נוספת התפרסמה במדור המקצועי  של נילי קרן. תהנו :-)

לעבור אל האם יש לכם כסף שעובד בשבילכם???

מיתרי אהבה / STRINGS חלק שני

Joy

היום בבוקר באתי לכיתה של בכורי המתוק לנגן להם בויולה כי הם לומדים על כלי קשת בבי״ס מיתרים. STRINGS סיפור בשלושה חלקים על מהויות היצירה אצלי בקליניקה: חלק שני


לעבור אל מיתרי אהבה / STRINGS חלק שני

מאמרים אחרונים

המאמרים עוזרים לנו להשיג תוצאות נוספות בגוגל לפי ביטויי מפתח ומילות מפתח. ניתן לפרסם באופן עצמאי מאמרים או לרכוש חבילות של 10 מאמרים ויותר למקדמי אתרים במנועי חיפוש.
מה עושים עם כסף פנוי?

מה עושים עם כסף פנוי?

מי שלא נמצא בעולם התוכן של שוק ההון מרגיש אבוד בין שפע המושגים והאפשרויות עבור הרבה אנשים מתוך היעדר ידע, ברירת המחדל היא לפתוח תוכנית חסכון בבנק.

להמשך קריאה
מיתרי אהבה / STRINGS חלק א

מיתרי אהבה / STRINGS חלק א

Joy

היום בבוקר באתי לכיתה של בכורי המתוק לנגן להם בויולה כי הם לומדים על כלי קשת בבי״ס מיתרים. STRINGS סיפור בשלושה חלקים על מהויות היצירה אצלי בקליניקה.


להמשך קריאה
הכתבה, התדמית והעסק שלכם

הכתבה, התדמית והעסק שלכם

כתבת תדמית יכולה להחליף פרסום מסורתי – או להצטרף אליו ולהשלים מעטפת שיווקית, כזו שתשלב בין פרסום מכירתי (Hard Saleָ) לבין סיפור שיוצר עניין, מפעיל רגש ומניע את הלקוח להתעניין במוצר או בשירות שלכם. לפניכם, מה שחשוב לדעת על כתבת תדמית, ואיך היא יכולה לעזור גם לכם בקידום העסק.

להמשך קריאה

צרו קשר לתיאום שיחה ראשונה והתרשמות

אנו פועלים לחיבור בין תושבי טבעון והסביבה, רמת ישי, יוקנעם והאזור, לעסקים באשכול כלכלי רחב, הכולל את חיפה והקריות, מ.א זבולון, מגידו, עמק יזרעאל, משגב, זכרון יעקב ועד, כדי לקדם את הכלכלה המקומית ולעזור בעיקר לעסקים קטנים לשווק ולפרסם את עצמם ללא עלות / במחירים שווים לכל נפש. 

 

הערך הנוסף הוא קידום ארצי בגוגל, מתוקף מעמדו החזק של האתר, כאתר ותיק ובעל תוכן רב ואיכותי. 

אם אתם מעונינים לשמוע יותר, שיחת ההיכרות הראשונה היא ללא עלות ומחויבות ותאפשר לכם לבדוק האם העבודה איתנו, יכולה להתאים לך. מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
הרשמו לקבלת עידכונים ומבצעים למייל