הקמת עסק בפריפריה- כי המרחק הוא לא מכשול
אם בעבר אנשים
שהחליטו להקים עסק בפריפריה היו צריכים להתמודד עם קשיים רבים וזאת משום המרחק
הגדול של העסק מהעיר וריבוי הוצאות העסק אל מול ההכנסות שלו, נכון להיום המצב
השתנה לחלוטין וזאת באמצעות הכלים הדיגיטליים והאפשרויות הבלתי נדלות באינטרנט.
מישורי הקיום של העסק
בעבר עסק היה פיזי
בלבד, כלומר הוא היה מורכב מחנות או אולם תצוגה וההכנסות שלו התבססו בעיקר על
קונים שהגיעו למקום וקנו את המוצרים השונים שהוצעו במסגרת אותו עסק. כיום, רוב
העסקים מתקיימים בשני מישורים, פיזי ווירטואלי, כלומר חנות ואתר אינטרנט של חנות
וירטואלית דרכה ניתן להציע לגולשים/קונים פוטנציאליים רכישה ישירה של המוצרים ומשלוח
של המוצרים היישר אל הכתובת אותה מסרו בעת הקנייה. שילוב של שני אלו הוא שילוב
מנצח, שמאפשר גם לעסקים בפריפריה להצליח וזאת משום היכולת לשווק אותם ולמכור מוצרים
ושרותים באמצעות הרשת האינטרנטית.
חנות או אולם תצוגה- עדיין רלוונטיים?
האינטרנט ממלא מקום
חשוב מאוד בכל הקשור אל קבלת מידע אודות מוצרים ושירותים שונים לרבות פעולת קנייה.
אם כך, השאלה המתבקשת היא מדוע להקים עסק בפריפריה אם ניתן להקים אותו בצורה כה
מוצלחת באינטרנט? הסיבות לכך הן שאנשים אוהבים לדעת שלאתר אינטרנט יש גם כתובת
פיזית, כלומר חנות פיזית אליה ניתן להגיע וזאת על מנת לבחון את המוצרים השונים,
לשוחח עם בעלי העסק ועוד. בנוסף, יש אנשים רבים שאוהבים לראות את המוצר לא רק
באינטרנט, אלא גם לחוש אותו ולוודא שהוא נראה ומרגיש בדיוק כמו שהם מעוניינים.
בעוד שבעבר, אנשים
טענו שעסקים כושלים בפריפריה וזאת משום שהמרחק מהווה מכשול, כיום ניתן לומר בוודאות
שהמרחק אינו מכשול, שכן אם תנקטו בצעדים שיווקיים חכמים, אנשים יגיעו אל החנות, גם
אם מדובר על הפריפריה. אנשים אוהבים לנסוע ולטייל, הוכחה לכך ניתן לראות בעיקר
בסופי שבוע כאשר אנשים רבים מגיעים אל עסקים בפריפריה.
ניצול האינטרנט למטרה שיווקית
ניתן לנצל את נפלאות
האינטרנט לא רק לחנויות וירטואליות, אלא גם לשיפור השיווק של העסק הקיים. ההחלטה
לשכור את שירותיו של מומחה בתחום בניית והעלאת דף נחיתה באינטרנט יכול לעשות פלאים לתנועת האנשים שיגיעו אל העסק שלכם וזאת למרות שהוא
ממוקם בפריפריה. דף נחיתה הוא דף שמיועד למטרה אחת. בדף זה מציגים מוצר או שירות
ואת התועלות שלו לקונה הפוטנציאלי. דף זה יכול לשמש להשארת פרטי התקשרות או לשם כניסה
אל האתר אינטרנט של החנות, או כניסה ישירה אל אתר האינטרנט של החברה.
לסיכום, שימוש בדף נחיתה עסקי איכותי ויעיל לעסק
המתחיל שלכם יאפשר לכם לזכות
בתנועה נאה לאתר האינטרנט שלכם ופעמים רבות גם אנשים רבים שיגיעו אל העסק שלכם
בפריפריה על מנת לראות ולקנות.