יצירת פרופיל עסקי משכנע עבור בית העסק הקטן שלך

בתחום העסקים הביתיים הקטנים, ביסוס נוכחות מקוונת איתנה ויצירת תדמית מקצועית ואמינה הם פרמטרים חיוניים להצלחה. פרופיל עסקי משמש כחלון ראווה וירטואלי, ומציע ללקוחות פוטנציאליים תובנה לגבי מה מייצג העסק או המיזם שלך, ומה הערך שהוא מביא. יצירת פרופיל עסקי אטרקטיבי יהיה אחד הצעדים הראשונים בהצגת הזהות העסקית. 

מה המשמעות של הצגת פרופיל עסקי

פרופיל עסקי יכיל בתוכו את המהות של העסק שלך, מה שלפעמים מוגדר כ-essence. זהו סך כל הערכים, הייעוד, המוצרים או השירותים של המותג שלך, ובעיקר – מה מייחד אות העסק מעסקים מקבילים. בין אם הפרופיל ישמש אותך עבור האתר שלך, פלטפורמות מדיה חברתית או רישומים עסקיים, פרופיל כתוב ברור ובשפה קולחת, וכן מעוצב היטב עוזר לבסס אמינות ואמון בקרב לקוחות פוטנציאליים.

מהם השלבים החשובים ליצירת פרופיל עסקי אטרקטיבי

1. הגדרת זהות המותג שלך – זוהי נקודת ההתחלה. מה מייחד את העסק שלך? זהה את המשימה, הערכים והסיפור מאחורי המיזם שלך. חשוב להדגיש מה נתן לך השראה להקים את העסק ומה אתה מציע לקהל הלקוחות שלך.

2. הכרה וזיהוי של הקהל שלך -  זיהוי והבנת קהל היעד שלך היא קריטית. התאם את הפרופיל שלך כך שיהדהד עם הצרכים, ההעדפות ונקודות הכאב שלהם. הפרופיל צריך להיכתב בשפה שלהם, עם מושגים מדויקים המדברים בשפה זו, ובהתייחסות לאופן שבו המוצרים או השירותים שלכם מספקים פתרונות לאתגרים הספציפיים שלהם.

3. הצגת המוצרים או השירותים שלך – יש להוסיף פירוט מדויק ככל האפשר של המוצרים, אך להישאר תמציתי ומסודר. חשוב להדגיש את התכונות והיתרונות העיקריים, יחד עם כל היבט ייחודי המבדיל את המוצרים או השירותים שלך מהמתחרים. אין לוותר על הוספת תמונות או סרטונים ככל האפשר, באיכות גבוהה כדי למשוך חזותית את הקהל שלך.

4. שילוב המלצות או ביקורות – אחד הדברים שישדרו אמינות גבוהה, הם המלצות המגיעות מלקוחות קיימים. משוב חיובי מלקוחות מרוצים יכול להשפיע באופן משמעותי על לקוחות פוטנציאליים. במידה ואתם עסק חדש לגמרי, מן הסתם עוד אין לכם מספיק לקוחות משלמים, ולכן תוכלו לתת שירות היכרות למספר אנשים מצומצם, כך שיוכלו להחליט אם הם ממליצים עליכם. אל תזייפו, זה לא אתי ובסופו של דבר, רק יזיק לכם.

חשוב מאוד לשמור על עקביות. הפרופיל מהווה סמן ימני עבור השפה שבה ייעשה שימוש בכל הפלטפורמות. בין אם זה דף האודות באתר, פרופיל בכל אחת מהמדיות החברתיות בה יוחלט להשתמש או מצגות שונות עבור קהלים מתאימים – הקפידו על אחידות. האחידות מייצרת מותג חזק, ומשדרת אמינות ומקצועיות.

אין דרך להתחיל שום מהלך שיווקי ללא יצירת פרופיל מקיף ומדויק. ממנו ייגזרו כל שאר מוצרי הקידום והשיווק, ועל בסיס המידע שיועבר דרכו תוכלו לייצר כל תוכן שתזדקקו לו בהמשך הדרך.
 
לתיאום שיחה לכתיבת פרופיל עסקי
בת שבע שריג

מודעות אחרונות שפורסמו באתר

סדנה - לרתום את תת המודע שיגשים עבורך חלומות

סדנה חווייתית בה תלמדי איך לצאת מתקיעויות ולגייס את תת המודע שיעזור לך להגשים חלומות

יריד אומנות וקולינריה באתנחתא

כל יום חמישי בין 16:30-18:30 תוכלו למצוא מכל הטוב באתנחתא. סבונים, לחמים, וקימצ'י בעבודת יד. ירקות ופירות ישר מהחקלאי, פרחים מקסימים לחג ועוד!

המדור החדש של נילי קרן להשקעות נדל"ן

לצפיה בכתבות המדור, כנסו למאמרים של נילי קרן בלשונית המאמרים

כישורי חיים בצמתים משמעותיים - התנהלות כלכלית וכלים מעשיים

קורס שבו נדבר על התנהלות כלכלית נכונה ותכנון מדוייק של הצרכים של כל משתתף ויישומם בפועל. בקורס נעניק ארגז כלים שיאפשר התנהלות אחראית, נבונה ובוגרת בתחום הכספים בשילוב כלים מתחום האימון שיאפשרו תכנון נכון של מסלול החיים.

הזמנה למפגש-תהליכי יצירה- תהליכי טיפול והסיבים המחברים ביניהם

שבת אמנים היא הזדמנות למפגש ולשיח סביב יצירה, השפעתה ומקומה בחיינו. מוזמנים

הרשמו לקבלת עידכונים ומבצעים למייל